sâmbătă, 10 mai 2008

Long way


2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos cadru , Bravo :)

Anonim spunea...

Buna. Lasa-ma intai sa te felicit pt superbitatea asta de poza :) Acum urmeaza partea de profit ca doar de la asta te astepti de la straini :P Iti dau sa te uiti la ceva intai: http://ironiada.deviantart.com/ , este galeria mea pe deviant. De ce iti arat asta ? ..pai , e simplu vreau intai sa vezi cam ce pot , stiu suna foarte increzut poate pompos , dar am pus ochii pe poza "Long way" si vreau mult sa fac o manipulare la ea ... ceva inspirat din filmul " What dreams may come" daca stii filmul .. asa ca prin mesajul asta iti cer acceptul ( am socs oarecum poza, dar e aiurea)(poate imi trimiti originalul pe mail thealexq@yahoo.com ) asta in cazul in care am acordul tau:) la poza oricum am sa lucrez , dar nu va fi postata nicaieri pe web ... va fi micul meu proiect. In cazul in care ma vei "ajuta" cu asta , vei fi creditata pe pagina unde va fi pusa imaginea , cu numele si adresa blogului tau :) Hope to hear from you and bye bye :) | P.S. am dat peste blogul dau printr-un prieten comun Horea :P

Have a good day